Varför kommer jag aldrig på nåt att skriva?

Varför kommer jag aldrig på nåt att skriva om i min blogg? Det tycker jag är en bra fråga faktiskt. Det händer ju faktiskt ganska mycket i världen så det finns ju ingen brist på ämnen att skriva om. Sen om man kollar runt på alla andras bloggar så är det inte pecis samma brist på fantasi där som det är på min. Även detta blogg inlägg kommer säkert att vara upprepande och kort för jag har asså noll fantasi när det gäller såna här saker......nu kommer jag inte på nåt mer att skriva.  Det är precis detta jag menar. Även ifall jag själv borde vara bra insat i ett ämne som jag själv har skapat så har jag inte nog med åsikter eller fantasi för att ens skriva ett ordentligt blogg inlägg. :(


Kommentarer
Postat av: Stefanhum

En bra början, som bevisar du har fel. Att skriva om att man inte ha något att skriva om, är ju något att skriva om. Vi ser fram mot den spännande fortsättning.

2008-11-20 @ 09:55:31
URL: http://stefanshumblogg.blogg.se/
Postat av: Nicke

hallå min kära vän som sitter precis intill mig.. Men tänk på något, typ vad som helst. tex om en nyhet. tänk sedan varför det har hänt, vem som är bakom det, hur ska vi göra för att fixa felet, m.m.. säg till om det är något !

Ser fram emot att läsa senare!

2008-11-20 @ 12:23:50
URL: http://buregard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0